HIER BEN IK
In 2014 schreef Irma van Zand het boekje HIER BEN IK. Daarin beschreef ze een nieuwe manier om de communicatie vorm te geven. Met de komst van social media was zenden namelijk niet langer wenselijk. Samen de communicatie vorm en inhoud geven, daar draaide het nu om. De 'ik' in de methode staat eigenlijk voor de ander. Wie is die ander. Waarom zou die zich verbinden met jou. Op welke manier en wat heeft die ander nodig.
Inspiratieboekje
Met de introductie van HIER BEN IK in 2014 kwam ook het gelijknamige inspiratieboekje. De drukversie is intussen uitverkocht, maar het boekje kun je
hier nog digitaal doorbladeren.
ER is geen ik zonder de ander
Met HIER BEN IK creƫer je ruimte voor iedereen in de organisatie om zelf te communiceren. Het doel is als collectief vorm en inhoud geven aan de identiteit van je organisatie. Iedereeen draagt bij aan het zichtbaar maken van het WAAROM en HOE de organisatie doet WAT zij doet. Zo ontstaat een boeiend repertoir dat de veelzijdigheid van je organisatie belicht en breng je samen de bedrijfswaarden tot leven. Niet eenmalig maar continu. Want in het proces ontstaan de verhalen en vindt interactie plaats. HIER BEN IK stimuleert menselijke interactie en bevordert transparantie.